1 Kasım 2016 Salı

SİMLİ BANT İLE MUMLUK YAPIMI

Herkese merhabalaaar :) Simli bant çalışmalarında ikinci sırada mumluk yapımı var. Daha doğrusu mumluk kaplama. Fakat ufacık bir dokunuş mükemmel bir sonuç doğurdu benim için. O yüzden kaplama deyip geçmemek lazım. Malzemelere ve yapım aşamasına geçelim daha fazla uzatmadan;

Malzemeler oldukça az :) Kırmızı mumluklar Rossman'da 4 tanesi 2,99 TL iken depo yapıldı.Simli bant ismiyle bütün kırtasiyelerde satılan bu ürün son zamanda benim favori ürünüm oldu. Dokuları ve desenleri o kadar güzel ki. Seçmekte zorlanıyor insan. Bir de makasımız var tabi ki.
Bantımızı alıp şeritler halinde yapıştırıyoruz. Yapımı aslında bu kadar. Ama sonuç mükemmel. Aşağı da ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız. 



Gold köşemiz. 
Çiçek buketi söz için yapılmış bir el buketiydi. Kendim özenle seçerek hazırladım. Onunla alakalı da bir paylaşım yapacağım ilerleyen zamanlarda. 
Gümüş köşemiz. 
Yaklaşık 20 gün önceki doğum günümde gelen meleğime uysun diye gümüşü tercih ettim. 
İnsanın her köşede izi olmalı!
Işıl ışıl odamdan herkese kucak dolusu sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder